*** مقاله جدید "قلهُ اندیشیدنِ عِلم" از سری مطالب "مفاهیم پایه به زبان ساده" به قلم جناب آقای دکتر حسن بلوری از اساتید دانشگاههای برلین آلمان، که طی سالیان اخیر این وبگاه بصورت اختصاصی تقدیم علاقمندان به مطالعه نموده است را در همین وبگاه میتوانید دنبال نمایید. گروه آموزش انجمن نجوم آماتوری ایران ***    
جمعه 7 اردیبهشت 1403 | 16 شوال 1445 | 26 آوریل 2024
»
»
»
اطلاعیه مشترک انجمن نجوم ایران و انجمن نجوم آماتوری ایران

اطلاعیه مشترک انجمن نجوم ایران و انجمن نجوم آماتوری ایران
يكشنبه 7 خرداد 1391 - 02:30 | شاخه : | 2957 بازدید | 0 دیدگاه

اطلاعیه مشترک انجمن نجوم ایران و انجمن نجوم آماتوری ایرانبدنبال  انعقاد تفاهم نامه میان انجمن نجوم ایران با انجمن نجوم آماتوری ایران، به استحضار جامعه نجومی کشور می رساند به منظور توانمند سازی فعالیت های نجومی بویژه نجوم آماتوری در ایران، طراحی و پیشنهاد پروژه های علمی و اجرایی در موضوع گذر سیاره زهره توسط انجمن نجوم آماتوری ایران و از طریق وب سایت های دو انجمن   و دیگر وبگاههای علاقمند به انتشار این اخبار در دسترس تمامی علاقمندان  قرار خواهد گرفت.
در این راستا انجمن نجوم ایران از تمامی علاقمندان دعوت می کند تا با اجرای پروژه های متنوع با توجه به امکانات در دسترس، از فرصت این رویداد استثنایی هرچه بیشتر بهره برداری علمی نمایند. انجمن نجوم آماتوری ایران نیز جهت هماهنگی، طراحی برنامه های کاربردی و عمومی، اجرای همایشهای عمومی و تخصصی، گردآوری گزارش ها و بررسی نتایج علمی این رویداد، به کلیه علاقمندان معرفی می گردد. علاقمندان می توانند با مشارکت انجمن نجوم آماتوری ایران طرحها وایده های خود در زمینه گذر زهره را پیشنهاد و اجرا نمایند. همچنین  گروههای نجومی کشور می توانند گزارشهای خود را قبل و بعد از این رویداد به انجمن نجوم آماتوری ایران منعکس تا در انتشار مقالات، گزارشات علمی و مستند سازی گذر 91 از آن با نام گروههای همکار مورد استفاده و استناد قرار گیرد.
متذکر میگردد که مشروح برنامه ها  طی روزهای آتی از طریق وبگاه های www.ASI.ir, www.IAAS.ir اطلاع رسانی  خواهد شد.


اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون