*** مقاله جدید "قلهُ اندیشیدنِ عِلم" از سری مطالب "مفاهیم پایه به زبان ساده" به قلم جناب آقای دکتر حسن بلوری از اساتید دانشگاههای برلین آلمان، که طی سالیان اخیر این وبگاه بصورت اختصاصی تقدیم علاقمندان به مطالعه نموده است را در همین وبگاه میتوانید دنبال نمایید. گروه آموزش انجمن نجوم آماتوری ایران ***    
جمعه 7 اردیبهشت 1403 | 16 شوال 1445 | 26 آوریل 2024
»
»
»
فراخوان مسابقه عکاسی فیزیکی

فراخوان مسابقه عکاسی فیزیکی
يكشنبه 19 خرداد 1392 - 10:58 | شاخه : | نويسنده : محسن شبانی | 7517 بازدید | 0 دیدگاه
فراخوان مسابقه عکاسی فیزیکی
چهارمین دوره مسابقه ملی عکاسی فیزیکی

چهارمین دوره مسابقه ملی عکاسی فیزیکی، آبان ماه امسال به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی انرژی و فیزیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

مسابقه عکاسی فیزیکی از سال 1996 درکشور امریکا توسط «انجمن معلمان فیزیک امریکاAAPT » به طور سالیانه برگزار می‌شود. برای اولین بار در ایران انجمن علمی دانشکده مهندسی انرژی و فیزیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی هسته‌ای و فیزیک سابق، در سال 1388 اقدام به برگزاری اولین دوره این مسابقه در سطح ملی و به منظور ترویج علم فیزیک و فرهنگ سازی علمی کرد.

بر اساس اعلام انجمن علمی دانشگاه امیرکبیر، تمامی علاقه‌مندان به فیزیک و عکاسی می‌توانند در چهارمین دوره از مسابقات شرکت کنند و شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است.

همچنین برای اولین بار در مقایسه با سه دوره گذشته به منظور ترویج دیدگاه فیزیکی به جهان ساده روزمره خود، بخش عکاسی فیزیکی با موبایل به عنوان بخشی جنبی مسابقه اضافه شده است.

مهلت ارسال آثار از 31 خرداد تا 31 شهریور ماه اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قوانین و مقررات مسابقه به نشانی اینترنتی www.physphoto.ir مراجعه کنند.

منبع :ایسنا

نويسنده : محسن شبانی
رشته تحصیلی: مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر - اولین منجم آماتور نمونه کشور در سال 1385 - مسؤول پروژه بومی سازی و گسترش نرم‌افزارهای نجومی فارسی (افلاک نما و استلاریوم)


اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون