*** مقاله جدید "قلهُ اندیشیدنِ عِلم" از سری مطالب "مفاهیم پایه به زبان ساده" به قلم جناب آقای دکتر حسن بلوری از اساتید دانشگاههای برلین آلمان، که طی سالیان اخیر این وبگاه بصورت اختصاصی تقدیم علاقمندان به مطالعه نموده است را در همین وبگاه میتوانید دنبال نمایید. گروه آموزش انجمن نجوم آماتوری ایران ***    
جمعه 7 اردیبهشت 1403 | 16 شوال 1445 | 26 آوریل 2024
»
»
»
یک ضایعه

یک ضایعه
يكشنبه 1 شهریور 1388 - 02:30 | شاخه : | 2843 بازدید | 0 دیدگاه

از سوی مسئول محترم گروه رویت هلال اعزامی به استان کردستان با خبر شدیم که متاسفانه در حادثه رانندگی دو تن از اعضای گروه به نامهای آقایان محسن توکلی و نعمت اله شجاعی دعوت حق را لبیک گفته و آقای امیر اله مانی مسئول این گروه نیز از ناحیه نخاع دچار ضایعه گردیده اند.
بدینوسیله مراتب تسلیت و همدردی خود، اعضا و  گروه ویژه رویت هلال انجمن نجوم آماتوری ایران را به بازماندگان این حادثه تاسف بار ابراز داشته و برای در گذشتگان مقام متعالی و برای بازماندگان صبر  و اجر از خداوند یکتا آرزومندیم. این حادثه را به جامعه آماتوری کشور و رصدگران هلال نیز تسلیت می گوییم. 
ضمناً از کلیه شیفتگان آسمان تقاضا داریم برای سلامتی دوست خوبمان جناب آقای اله مانی به درگاه ایزد متعال دست دعا به آسمان بلند کرده و سلامتی ایشان را طلب نمایند.
روابط عمومی انجمن



اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون