*** مقاله جدید "قلهُ اندیشیدنِ عِلم" از سری مطالب "مفاهیم پایه به زبان ساده" به قلم جناب آقای دکتر حسن بلوری از اساتید دانشگاههای برلین آلمان، که طی سالیان اخیر این وبگاه بصورت اختصاصی تقدیم علاقمندان به مطالعه نموده است را در همین وبگاه میتوانید دنبال نمایید. گروه آموزش انجمن نجوم آماتوری ایران ***    
یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403 | 18 شوال 1445 | 28 آوریل 2024
»
»
»
گرامیداشت "روز ملی نجوم" در منطقه مبارکه استان اصفهان

گرامیداشت "روز ملی نجوم" در منطقه مبارکه استان اصفهان
چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 19:31 | شاخه : | نويسنده : ریحانه دهقانی | 10220 بازدید | 0 دیدگاه
گرامیداشت "روز ملی نجوم" در منطقه مبارکه استان اصفهان

به نام خداوند گردون سپهر ....فروزنده ماه و ناهید و مهر

چهارمین همایش نجوم و اخترفیزیک شهرستان مبارکه به همت ستاد استهلال شهرستان مبارکه و روابط عمومی شهرداری کرکوند  در شهر کرکوند  به مناسبت بزرگداشت حکیم محمد بن احمد بیرونی و روز ملی نجوم ،برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد . این همایش در تاریخ 13 شهریور ماه 1394 در بوستان امامزاده حلیمه خاتون این شهر برگزار گردید .

از جمله برنامه هایی که در این همایش اجرا شد ، سایت رصدی جهت رصد آسمان شب ، غرفه نجوم کودک ، غرفه دستاوردهای ستاد استهلال ، غرفه فروشگاه و نرم افزار های نجومی ، غرفه سفر به مریخ ، غرفه ساخت تلسکوپ و ابزار آلات نجومی . سمینار های آموزشی و برنامه های متنوع و جذاب دیگر همچون مسابقات نجومی ، پرسمان علمی و ...بود

در پایان جای دارد از دوستانی که ما را در برگزاری این همایش یاری نمودند تقدیر و تشکر ویژه به عمل بیاوریم ، خصوصا تشکر ویژه از جمعیت هلال احمر و دوستان امداد گر ، روابط عمومی شهرداری کرکوند ، آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرکوند ، شورای شهر کرکوند ، اعضا ستاد استهلال شهرستان مبارکه ، پایگاه های استهلال زیباشهر ، مجلسی و تمامی نهاد هایی که در برگزاری این همایش سهیم بودند .

با تشکر و تقدیم احترام

روابط عمومی ستاد استهلال شهرستان مبارکه

 

انجمن نجوم آماتوری ایران، ضمن تشکر از این دوستان که برای عینیت بخشیدن به امکان پذیر بودن همدلی و همکاری گروهها و مراکز فعال کشور برای اجرایی شدن طرحهای پیشنهادی(بدون نیاز اولیه به مصوبات و اعتبارات خاص) و الزام آور کردن دیدگاههای مثبتی که نیاز به  درج در تقویم و مناسبتهای رسمی کشور دارد؛ از همکاری گروهها و مراکز داخلی استقبال و امید است این گامها با همفکری و همگامی مراکز رسمی و پویا کشور ، به اعتلای بیش از پیش دانش ستاره شناسی در مهد این دانش بیانجامد.

گزارش مصور این برنامه:




اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون