*** مقاله جدید "قلهُ اندیشیدنِ عِلم" از سری مطالب "مفاهیم پایه به زبان ساده" به قلم جناب آقای دکتر حسن بلوری از اساتید دانشگاههای برلین آلمان، که طی سالیان اخیر این وبگاه بصورت اختصاصی تقدیم علاقمندان به مطالعه نموده است را در همین وبگاه میتوانید دنبال نمایید. گروه آموزش انجمن نجوم آماتوری ایران ***    
شنبه 8 اردیبهشت 1403 | 17 شوال 1445 | 27 آوریل 2024
»
»
»
کنفرانس آلودگی نوری و مدیریت مصرف برق

کنفرانس آلودگی نوری و مدیریت مصرف برق
چهارشنبه 3 مهر 1392 - 09:52 | شاخه : | منبع : ایسنا | 5609 بازدید | 0 دیدگاه

مهلت ارسال مقاله به نخستین کنفرانس «آلودگی نوری و مدیریت مصرف برق» که نهم آبان ماه امسال در یزد برگزار خواهد شد تا 25 مهرماه تمدید شد.

محمد میرشمس دبیر این کنفرانس و رئیس گروه مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با برشمردن اهمیت شناخت آثار سوء آلودگی نوری به مردم، در این خصوص گفت: با توجه به درخواست برخی از کارشناسان، مهلت ارسال مقاله در سه محور اصلی نجوم، محیط‌زیست و معماری تا تاریخ 25 مهر ماه تمدید شد.

وی یادآور شد: تاثیر آلودگی نوری بر آسمان تاریک شهرها و رصد ستارگان در بخش نجوم، بررسی تاثیر آلودگی نوری بر سلامت جسمی وروانی در حوزه محیط زیست و طراحی شهری وتاثیر آلودگی نوری بر زیباسازی شهرها در حوزه معماری شهری از مطالبی است که شرکت کنندگان می‌توانند مقالات خود را در این موارد ارسال کنند.

میرشمس خاطرنشان کرد: نتایج بررسی مقالات ارسال در تاریخ اول آبان ماه به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند برای اطلاع بیشتر در مورد این کنفرانس به آدرس اینترنتی www.yed.co.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 6117314-0351 تماس بگیرند.



اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون