***** انجمن نجوم آماتوری ایران نوروز ایرانی و فرا رسیدن بهار پر طراوت را به ایرانیان اندیشمند، در هر جای این کره کوچک خاکی هستند شادباش گفته؛ رویش جوانه های امید و شادی را در سرای پر مهرتان همراه با سلامتی و موفقیت برای همه پارسی زبانان دنیا آرزومند است. روابط عمومی *****    
پنج‌شنبه 9 فروردین 1403 | 18 رمضان 1445 | 28 مارس 2024
»
»
»
وضعیت هوای کشور در روز گذر

وضعیت هوای کشور در روز گذر
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 02:30 | شاخه : | 2354 بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت هوای کشور در روز گذر- چهارشنبه 17 خرداد 1391 خورشیدی
اطلاعات کلی از هوای استانهای کشور حاکی از صاف بودن آسمان در اکثر نقاط ایران پهناور  بجز استانهای شمالی است. بر این اساس استانهای اصفهان، البرز، ایلام، چهار محال و بختیاری، خراسانهای شمالی، جنوبی و رضوی، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد صاف و استانهای بوشهر، تهران، خوزستان و سیستان وبلوچستان صاف همراه با وزش باد پیش بینی شده اند. بر این اساس آب و هوای آذربایجانهای شرقی و غربی، اردبیل، گلستان، گیلان و مازندران نیمه ابری همراه با رگبار پراکنده پیش بینی شده است.
در پایان ضمن تشکر از همکاری همیشگی سازمان هواشناسی کشور و همکارن محترم آن سازمان که با انجمن نجوم آماتوری ایرن و جامعه نجومی همکاری صمیمانه ای دارند، موفقیت رصدی رصدگران گذر تاریخی سیاره ناهید از مقابل مهر تابان را آرزومندیم.


اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون