***** انجمن نجوم آماتوری ایران نوروز ایرانی و فرا رسیدن بهار پر طراوت را به ایرانیان اندیشمند، در هر جای این کره کوچک خاکی هستند شادباش گفته؛ رویش جوانه های امید و شادی را در سرای پر مهرتان همراه با سلامتی و موفقیت برای همه پارسی زبانان دنیا آرزومند است. روابط عمومی *****    
شنبه 1 اردیبهشت 1403 | 10 شوال 1445 | 20 آوریل 2024
»
»
»
خاطره ماندگار- برنامه عمومی و رایگان رصد گذر سیاره ناهید

خاطره ماندگار- برنامه عمومی و رایگان رصد گذر سیاره ناهید
جمعه 12 خرداد 1391 - 02:30 | شاخه : | 3245 بازدید | 0 دیدگاه

گروه آموزش کاربردی انجمن نجوم آماتوری ایران
با توجه به هماهنگیهای انجام شده با برج میلاد تهران و همکاری همیشگی مسئولین محترم این سازه، تنها برنامه متمرکز رصد عمومی گذر سیاره ناهید از مقابل مهر تابان این مرکز در کنار این سازه نمادین بصورت رایگان و با حضور کارشناسان انجمن نجوم آماتوری ایران به اجرا در خواهد آمد. به کلیه علاقمندان شرکت در این برنامه توصیه می شود در صورتی که دارای ابزار رصدی مناسب هستند، آنرا از روزهای قبل مجهز به فیلتر ویژه رصد خورشید نموده و در این بنرامه شرکت نمایند. به کلیه گروهها و مراکز نجوم سراسر کشور پیشنهاد می شود تا در مناطق خود اقدام به اجرای برنامه های مشابه با رعایت نکات ایمنی مشاهده خورشید، اقدام نمایند. بدیهی است بعد از برنامه گذر بر اساس تفاهم نامه بین انجمن نجوم ایران و انجمن نجوم آماتوری ایران،  گزارشهای علمی و عمومی، عکسها و سایر مستندات مراکز نجومی کشور دریافت و در این وبگاه، نمایشگاههای مرتبط و سایر مستندات مربوط به این رویداد بی نظیر با نام اعضای آن گروه منعکس و در آینده نزدیک ارایه خواهد شد.
لازم به یاد آوری است که تنها روش ثبت نام و دریافت کد رهگیری برای شرکت در برنامه رصد گذر زهره از وبگاه  اختصاصی بوده و با دیگر روشها همچون دریافت کد رهگیری از طریق دفتر انجمن مطلقاً  امکان پذیر نمی باشد. برای انجام مراحل ثبت نام و  دریافت کد رهگیری کلیک نمایید... توصیه می شود د رهنگام تکمیل فرم ثبت نام، درکادر مربوط به آشنایی با برنامه نام کامل انجمن نجوم آماتوری ایران قید شود.
مهلت ثبت نام تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 16 خرداد ماه جاری بوده و پس از این زمان مقدور نمی باشد.(لینک مربوطه غیر فعال خواهد شد)


اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون