***** انجمن نجوم آماتوری ایران نوروز ایرانی و فرا رسیدن بهار پر طراوت را به ایرانیان اندیشمند، در هر جای این کره کوچک خاکی هستند شادباش گفته؛ رویش جوانه های امید و شادی را در سرای پر مهرتان همراه با سلامتی و موفقیت برای همه پارسی زبانان دنیا آرزومند است. روابط عمومی *****    
شنبه 1 اردیبهشت 1403 | 10 شوال 1445 | 20 آوریل 2024
»
»
»
انجمن نجوم آماتوری ایران در نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی

انجمن نجوم آماتوری ایران در نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی
شنبه 26 فروردین 1391 - 02:30 | شاخه : | 3083 بازدید | 0 دیدگاه


نمایشگاههای داخلی وبین المللی نقش اساسی در معرفی فعالیتها، توانمندیها، محصولات و ظرفیتهای موجود در جهان و یا هر منطقه دارد.
بدنبال برگزاری نمایشگاه پتکس 2006 و حضور انجمن نجوم آماتوری ایران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی به عنوان تنها مجموعه نجومی داخلی، این بار به ابتکار خانه ریاضی و اداره کل آموزش و پرورش استان تهران نمایشگاه اتپکس 2012 از شنبه 26 لغایت پنج شنبه 31 فروردین ماه 1391 در شبستان اصلی مصلای بزرگ تهران برگزار می گردد.
با توجه به دعوتی که از انجمن نجوم آماتوری ایران برای حضور جدی در این نمایشگاه شده بود، این مجموعه کشوری در دو فضا یکی داخلی در غرفه 154 طبقه همکف با ارایه دستاوردها و امکانات و دیگری 7متر فضای باز خارجی برای رصد بی خطر لکه های خورشیدی از سوی بازدید کنندگان با استفاده از تلسکوپ، به ارایه خدمات متنوع می پردازد.
امکان حضور برای عموم علاقمندان و استفاده از برنامه های متنوع نمایشگاه مزبور از ساعت 9 الی 19 هر روز فراهم می باشد.
امید است در روز و هفته جهانی ستاره شناسی امسال با ایده های نو و برنامه ریزی متنوع در خدمت شما شیفتگان آسمان باشیم. بویژه آنکه گذر تاریخی سیاره ناهید از برابر مهر تابان در 17 خرداد امسال مهمترین واقعه برای کلیه منجمان جهان از جمله کشورمان می باشدو بیش از پیش نیاز به آگاهی بخشی و برنامه های مدون در این زمینه است که در جای خود به اطلاع شما دوستان همراه می رساند.





اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون