***** انجمن نجوم آماتوری ایران نوروز ایرانی و فرا رسیدن بهار پر طراوت را به ایرانیان اندیشمند، در هر جای این کره کوچک خاکی هستند شادباش گفته؛ رویش جوانه های امید و شادی را در سرای پر مهرتان همراه با سلامتی و موفقیت برای همه پارسی زبانان دنیا آرزومند است. روابط عمومی *****    
شنبه 1 اردیبهشت 1403 | 10 شوال 1445 | 20 آوریل 2024
»
»
»
علی پزشک پور 12ساله دارنده رتبه 65 کنکور دانشگاه آزاد

علی پزشک پور 12ساله دارنده رتبه 65 کنکور دانشگاه آزاد
شنبه 10 مهر 1389 - 01:30 | شاخه : | 13973 بازدید | 4 دیدگاه
علی پزشک پورعضو فعال انجمن نجوم آماتوری ایران بنا به اعلام برخی پایگاه های اینترنتی و خبرگزاری ها، نوجوان 12 ساله‌ای است که توانسته است رتبه 65 کنکور دانشگاه آزاد اسلامی را در رشته تاریخ از آن خودکند ، اوهیچ کتابی از دوره دبیرستان را مطالعه نکرده است!
ولی‌الله پزشک‌پور،پدر علی پزشک‌پور با بیان این‌که علی 12 ساله از دیروز(اول مهر 89) وارد کلاس دوم راهنمایی شده است، افزود: علی در مقطع ابتدایی کلاس سوم دبستان را در تابستان به صورت جهشی خواند.
وی با تأکید بر این‌که علی رتبه 65 در رشته تاریخ کنکور سال 89 دانشگاه آزاد را از آن خود کرده است، گفت: علی در حال حاضر بیش از هزار جلد کتاب دارد که تمام آنها را مطالعه کرده است.
پزشک‌پور با بیان این‌که علی از 10 سالگی دوست داشت در کنکور شرکت کند،افزود: متأسفانه علی اجازه شرکت در کنکور سراسری را به دلیل کمی سن ندارد.
وی گفت: علی تا سوم دبستان تصمیمی برای شغل آینده‌اش نگرفته بود اما از سال چهارم دبستان خواستار مطالعه در رشته هوا فضاست. او به نجوم بسیار علاقه دارد.
پزشک‌پور با تأکید بر این‌که علی برای حضور در کنکور دانشگاه آزاد هیچ کتابی از دوره دبیرستان مطالعه نکرده است، گفت: تمام اطلاعات علی برگرفته ازکتاب‌هایی بوده که در سال‌های قبل مطالعه کرده است و جالب اینجاست که در تعدادی ازدروس 100درصد نمره آورده است. انجمن نجوم آماتوری ایران ضمن تبریک به آقای علی پزشک پورعضو انجمن نجوم آماتوری ایران و خانواده معظم ایشان، امیدوار است که بدور از هر گونه هیاهوی تبلیغاتی، پرورش استعدادهای کشور با روشی صحیح ونه صرفاً با رویکرد برخورد پوسته ای با چنین توانمندیهایی از سوی مبادی ذیربط وخانواده ایشان برنامه ریزی و دنبال شود تا انشااله بدون هدر رفتن این پتانسیلها شاهد بهره گیری بیش از پیش کشورازاستعدادهای داخلی در آینده باشیم.


اشتراک گذاری در:

دیدگاه‌ها

abolfazlgapleh
(مهمان)
شنبه 22 تیر 1392 - 17:36

با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز من به نجوم خیلی علاقه دارم برای همین کالکشنی از ویدئو تا کتاب دارم از نجوم برای اطلاعات.
من14 سال سن دارم و میخواهم در دوره ی تابستانه شما شرکت کنم.
لطفا به من کمک کنید تا بدانم از کجا برای نجوم شروع کنم من خیلی خیلی به نجوم علاقه مندم ترو به خدا جواب من رو بدهید
abolfazlgapleh@yahoo.com
maryam
(مهمان)
يكشنبه 20 امرداد 1392 - 13:53

سلام دوست عزیز من مریمم دیدگاهتو خوندم. میخاستم بپرسم جوا بتو دادن
علی گرامی
(مهمان)
پنجشنبه 18 مهر 1392 - 09:31

سلام علی جون من پسر آقای گرامی هستم اگه به پدرت بگی میشناسه امیدوارم هرجا هستی موفق باشی.
علی پزشکپور
(دیدگاه‌ها: 0)
جمعه 19 مهر 1392 - 20:21

سلام ممنون از اظهار لطفت.من هم آرزوی موفقیت برای تو دارم.

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون