*** مقاله جدید "قلهُ اندیشیدنِ عِلم" از سری مطالب "مفاهیم پایه به زبان ساده" به قلم جناب آقای دکتر حسن بلوری از اساتید دانشگاههای برلین آلمان، که طی سالیان اخیر این وبگاه بصورت اختصاصی تقدیم علاقمندان به مطالعه نموده است را در همین وبگاه میتوانید دنبال نمایید. گروه آموزش انجمن نجوم آماتوری ایران ***    
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 | 15 شوال 1445 | 25 آوریل 2024
»
»
»
ثبت نام دوره های ستاره شناسی ویژه تابستان 89

ثبت نام دوره های ستاره شناسی ویژه تابستان 89
پنجشنبه 6 خرداد 1389 - 02:30 | شاخه : | 2609 بازدید | 0 دیدگاه
ثبت نام دوره های ستاره شناسی ویژه تابستان 89

گروه آموزش انجمن نجوم آماتوری ایران- همواره آموزشهای تئوری و عملی در ارتقای سطح علاقمندان آماتور ایران همچون سایرنقاط جهان تاثیر گذار بوده و می باشد. هر چند دوره ها در طول سال در انجمن نجوم آماتوری ایران ارایه می گردد اما فصل تابستان به عنوان اوقات فراغت عموم گروههای نوجوان وجوان مورد توجه خاص در برنامه ریزیهای واحدهای آموزش تئوری و کاربردی این مرکز نجوم آماتوری کشوری در پوشش سالم برنامه های کشور در ابعاد علمی و فرهنگی می باشد. انجمن نجوم آماتوری ایران با داشتن هزاران عضو و برگزاری دهها دوره آموزش نجوم جهت گروههای سنی مختلف کشور پیشتاز در اجرای چنین حرکتی در کشور بوده است. تدوین دوره های متعدد آموزشی ستاره شناسی با در نظر گرفتن سر فصلهای کاربردی با توجه خاص به رده های سنی و تحصیلی با عنایت به اینکه طی سالیان اخیر المپیاد نجوم در کشور ملی و برای همگان این فرصت مساوی در نظر گرفته شده است باعث گردیده هزاران نفر تحت آموزش های تئوری و عملی با شرکت در برنامه های بسیاز زیاد رصدی این مرکز قرار گرفته و بصورتی کارآمد بصورت مستقل و در قالب گروههای دیگر به فعالیت مفید در کشور بپردازند، لذا به اطلاع می رساند ثبت نام علاقمندان برای حضور در دوره های آموزش ستاره شناسی انجمن نجوم آماتوری ایران از روز شنبه اول خرداد89 آغاز خواهد شد. کلیه گروههای سنی و تحصیلی از مقطع راهنمایی به بالا در رده های مختلف طبقه بندی و از کلاسهای نجوم مقدماتی برای افراد مبتدی، دوره متوسط شامل عکاسی نجومی، نجوم محاسباتی و نجوم رصدی برای کلیه فارغ التحصیلان موفق دوره های قبل و دوره های متنوع پیشرفته شامل عکاسی نجومی پیشرفته، اخترفیزیک وکارگاههایی همچون رویت هلال، تراش آینه و ساخت تلسکوپ و...  استفاده خواهند نمود.
بدیهی است متقاضیان برای استفاده از الویت در گروه بندی کلاسها با یک تماس تلفنی از شرایط عمومی دوره ها که به صورت تئوری وعملی با استفاده از برنامه رصدی، بهره گیری از نرم افزارهای جدید و جذاب نجومی کلاسها بصورت چند رسانه ای( Multimedia ) برگزار می شود، اطلاعات لازم را کسب و در این کلاسها ثبت نام نمایید. تلفن تماس دفتر انجمن جهت کسب اطلاعات بیشتر 66917384 می باشد.
 سرویس خبری انجمن نجوم آماتوری ایران



اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون