***** انجمن نجوم آماتوری ایران نوروز ایرانی و فرا رسیدن بهار پر طراوت را به ایرانیان اندیشمند، در هر جای این کره کوچک خاکی هستند شادباش گفته؛ رویش جوانه های امید و شادی را در سرای پر مهرتان همراه با سلامتی و موفقیت برای همه پارسی زبانان دنیا آرزومند است. روابط عمومی *****    
شنبه 1 اردیبهشت 1403 | 10 شوال 1445 | 20 آوریل 2024
»
»
»
برگزاری نمایشگاه نجوم در قرآن- استان مرکزی

برگزاری نمایشگاه نجوم در قرآن- استان مرکزی
چهارشنبه 4 آذر 1388 - 02:30 | شاخه : | 2561 بازدید | 0 دیدگاه

بنا به اعلام انجمن ستاره شناسی اراک، هشتمین نمایشگاه قرآن کریم( 12آبان تا24آبان) که به مدت 1روز در مصلی بیت المقدس شهر اراک برگزار گردیده بود با موفقیت به کار خود پایان داد.
این نمایشگاه به منظور آشنایی و ارائه دستاورد های جدید و انس بیشتر مردم با قرآن هر ساله در شهر اراک برگزار میگردد.که از قسمت های همیشه گی وپابر جای دورهای گذشته قسمت نجوم وقرآن(فیزیک جهان هستی در قرآن)را می توان نام برد. که امسال نیز همچون گذشته وبهتر از گذشته با همکاری انجمن مهبانگ دانشگاه پیام نور شازند,انجمن ستاره شناسی اراک,انجمن آسمان بیکران وحضور دکتر امیدیانی(استاد دانشگاه-عضو انجمن نجوم ایران-عضو پیوسته انجمن فیزیک-از شاگردان مرحوم پرفسور حسابی) دراین دوره از نمایشگاه شرکت کردند. گزارش کامل برگزاری نمایشگاه قرآن را می توانید در پایگاه اینترنتی آن انجمن به آدرس زیر مشاهده نمایید:
http://arakastronomy.ir سرویس خبری انجمن 



اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون