»
»
»
نمایشگاه عکاسی شب های ایران

نمایشگاه عکاسی شب های ایران
چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 18:28 | شاخه : | نويسنده : مرتضی مرادلی | 17861 بازدید | 0 دیدگاه
نمایشگاه عکاسی شب های ایران

بنا به خبر اعلامی از سوی آقای مرادلی که علاقمندان پیش از این در نمایشگاه عکس انجمن نجوم آماتوری ایران شاهد برخی از کارهای ایشان بوده اند، این بار نمایشگاه عکسی در نگاخانه سعد آباد در آستانه هفته جهانی ستاره شناسی96 برقرار است.

نمایشگاه عکاسی شب های ایران در نگارخانه و مرکز هنری کاخ سعد آباد آثار عکاسی مرتضی مرادلی را به معرض نمایش می گذارد ، که در این نمایشگاه مجموعه آثار عکاسی شده از بناهای ایران در نمای شب را مشاهده خواهیم کرد که از ترکیب بناها و آثار تاریخی ایران و مناظر طبیعت به همراه مناظری از آسمان شب ایران ترکیبی بوجود آمده است تا بتوانیم آنچه در آسمان ها با چشم نادیدنی است و آن بخش از زیبای های زمینی که در شبهای ایران پنهان مانده است را در هم بیامیزیم و سبکی از عکاسی شب  را پدید آوریم تا این زیبای های نهفته در جهان هستی و در گوشه گوشه ایران عزیز  را برای همگان به تصویر کشیم .

همچنین در هر یک از این عکس ها، نشانه یک پدیده  زیبای آسمانی همچون کهکشان، صورت فلکی و ستارگان را که چشم های ما در شهرهای بزرگ به خاطر وجود آلودگی نوری شهرها، قابل رویت نیست را در کنار بناها و آثار تاریخی ایران قرار دادیم تا به بیننده جلوه ای دیگر از نور را در زمین و آسمان به معرض نمایش بگذاریم .

در این تصاویر از تکنیک های عکاسی طولانی مدت، تک فریم، پاناراما و  نورپردازی های ویژه در سبک عکاسی شب بهره مند شده ایم . امید است تا گوشه ای از زیبای ها و عظمت این جهان بی انتها و آسمان زیبای شب  ایران را به تصویر کشیده باشیم .

افتتاحیه این نمایشگاه در روز جمعه 1 اردیبهشت 1396 از ساعت 4 الی 7 عصر در نگارخانه مجموعه فرهنگی کاخ سعدآباد واقع در میدان تجریش ، میدان دربند  برگزار می گردد .

نمایشگاه تا 6 اردیبهشت از ساعت 10 صبح الی 6 عصر دایر می باشد .

کلیه علاقه مندان به هنر عکاسی و آثار تاریخی ایران می توانند در مراسم روز افتتاحیه و نمایشگاه شرکت نمایند . ( بازدید برای عموم آزاد می باشد )



اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون