***** انجمن نجوم آماتوری ایران نوروز ایرانی و فرا رسیدن بهار پر طراوت را به ایرانیان اندیشمند، در هر جای این کره کوچک خاکی هستند شادباش گفته؛ رویش جوانه های امید و شادی را در سرای پر مهرتان همراه با سلامتی و موفقیت برای همه پارسی زبانان دنیا آرزومند است. روابط عمومی *****    
جمعه 10 فروردین 1403 | 19 رمضان 1445 | 29 مارس 2024
»
»
»
گرامیداشت یک مناسبت بین المللی

گرامیداشت یک مناسبت بین المللی
يكشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 23:11 | شاخه : | نويسنده : روابط عمومی فرهنگسرا | 18080 بازدید | 0 دیدگاه
گرامیداشت یک مناسبت بین المللی

بنا به گزارش ارسالی روابط عمومی فرهنگسرای خاوران به انجمن نجوم آماتوری ایران، در هفته جهانی ستاره شناسی، برنامه های متنوعی از جمله برپایی غرفه های آشنایی با نجوم مانند غرفه های تاریخ علم، تقویم، صورت های فلکی، ابزارهای نجومی، پرسش و پاسخ، کودک و نجوم و مشاهده ی آسمان با تلسکوپ به صورت رایگان در روز 23 اردیبهشت ماه با حضور منجمان آماتور در فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.

گفتنی است در برخی از کشورها یک یا چند روز درهای آزمایشگاه ها و رصدخانه ها به روی مردم عادی باز است تا همه بتوانند با هدایت های علمی از نزدیک آشنا شوند. به همین جهت می توان تا حدی فاصله ی میان محققان و دانشمندان و مردم را کمتر کرد.

لازم به ذکر است از آنجا که بیشتر رصدخانه ها برای دور بودن از آلودگی نوری و آلودگی هوا در خارج از شهر و در ارتفاعات بالا قرار دارند مراجعه ی مردم به رصدخانه ها مشکل می شود، درنتیجه فرهنگسرای خاوران تلاش می کند در این مناسبت جهانی، برنامه ای با هدف ترویج علم نجوم برگزار نماید و عموم مردم را با زیبایی های آسمان آشنا کند.

علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه می توانند 5شنبه ساعت 16الی22 به آدرس میدان خراسان-خیابان خاوران-سه راه هاشم آباد-فرهنگسرای خاوران مراجعه نمایند.



اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون