***** انجمن نجوم آماتوری ایران نوروز ایرانی و فرا رسیدن بهار پر طراوت را به ایرانیان اندیشمند، در هر جای این کره کوچک خاکی هستند شادباش گفته؛ رویش جوانه های امید و شادی را در سرای پر مهرتان همراه با سلامتی و موفقیت برای همه پارسی زبانان دنیا آرزومند است. روابط عمومی *****    
جمعه 10 فروردین 1403 | 19 رمضان 1445 | 29 مارس 2024
»
»
»
نگاهی به"آسمان در شب"علوم چهارم دبستان

نگاهی به"آسمان در شب"علوم چهارم دبستان
دوشنبه 7 دی 1394 - 21:02 | شاخه : | نويسنده : روابط عمومی | 42851 بازدید | 0 دیدگاه
نگاهی به"آسمان در شب"علوم چهارم دبستان
با ابتکار و بنا به دعوت مسئولان زحمتکش آموزشی دبستان دخترانه ریحانه، مدیریت انجمن نجوم آماتوری ایران در هفته دوم دیماه94 در این مرکز آموزشی حاضر شدند و بصورت جداگانه در کلاسهای درس  کودکان در حال تحصیل در مقطع چهارم ابتدایی، بیش از 70 نفر ( دو گروه)، با مباحث متنوع مربوط به بخش "آسمان در شب" کتاب علوم این مقطع، به روش تئوری و با بیان خاص و در ادامه با استفاده از پاور پوینت و کلیپهای آموزشی، آشنا شدند.
برای جذاب تر شدن این مبحث، کلاس بصورت تعاملی و با پرسش و پاسخ دانش آموزان و مدرس این بخش و با حضور معلم علوم مدرسه، دنبال شد. برگزاری رقابت بر سر میزان یادگیری دانش آموزان در  پایان کلاس و اهدا کتاب آموزش جهت یابی برای تشویق حاضران، از دیگر بخشهای این برنامه آموزشی جذاب بود.
برای آنکه نظم چرخش و مدار سیارات و برخی مفاهیم در قالب بازی های کودکانه، ملکه ذهن این نو آموزان علاقمند شود، در حیاط مدرسه  برنامه آموزش محوری با مشارکت کودکان هر کلاس به اجرا در آمد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.
عکس یادگاری از این همراهی صمیمانه پایان بخش این آموزش آسمانی بود که با رویکردی نوین و با استفاده از مدرس با تجربه این رشته و با بکارگیری امکانات چند رسانه ای، برای این دانش آموزان اجرا گردید و مورد اقبال عمومی ایشان و اولیای آموزشی مدرسه مزبور و  حتی مسئول آموزش ابتدایی منطقه که در مدرسه حاضر بودند، قرار گرفت.
در دیدار پایانی پس از آموزش ذکر شده، برخی اشکالات بخش ستاره شناسی کتاب علوم چهارم به مسئول محترم آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش منطقه یادآور گردید و به درخواست مدیر پر تلاش مدرسه ریحانه، بصورت مکتوب در اختیار ایشان قرار گرفت.























اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون