***** انجمن نجوم آماتوری ایران نوروز ایرانی و فرا رسیدن بهار پر طراوت را به ایرانیان اندیشمند، در هر جای این کره کوچک خاکی هستند شادباش گفته؛ رویش جوانه های امید و شادی را در سرای پر مهرتان همراه با سلامتی و موفقیت برای همه پارسی زبانان دنیا آرزومند است. روابط عمومی *****    
جمعه 10 فروردین 1403 | 19 رمضان 1445 | 29 مارس 2024
»
»
»
ویترین محصولات جدید (بخش دوم)

ویترین محصولات جدید (بخش دوم)
شنبه 10 آبان 1393 - 10:47 | شاخه : | مترجم : مونا کریمی نژاد | 14258 بازدید | 0 دیدگاه
ویترین محصولات جدید (بخش دوم)

ابزار کمک رصدی :

با برنامه ریزی دقیق بعد از ظهر روزهای رصدی تان توسط Deep-Sky Planner6  (80.95$) ،می توانید بهترین استفاده را از شبهای ابری بی نتیجه و همچنین ساعات روشنی روز ببرید . این پکیج نرم افزاری، به شما این اجازه را میدهد که از میان بیش از 1.25 میلیون جرم سماوی که در حافظه برنامه خود دارد ، بدنبال جرم مورد نظرتان بگردید ؛البته  بهمراه تعیین موقعیت دقیق برای هر جرم و بهترین زمان برای رصد یک جرم خاص با موقعیت مکانی که شما در آن قرار دارید . این برنامه شامل ابزارهای ارتقایی بسیاری نیز می باشد که توسط رابط کاربری ،این امکان را به شما می دهد که برنامه ها و روشهای سنتی رصدی تان را به طور مستقیم به برنامه راهیابی (تعیین مسیر) تلسکوپ همچون Argo Navis ، Sky Commander و Sky Safari انتقال نمایید . این برنامه همچنین در تلسکوپهای با درایو Go To که از پروتکل ASCOM 6 استفاده می کنند ، نیز کاربرد دارد و همچنین با اتصال به برنامه افلاک نما مورد علاقه تان بکار گرفته می شود . هم اکنون از ورژن (نسخه) 5 با قیمت 42$ موجود می باشد .این برنامه از ویندوز XP تا ویندوز 8 ، در هر نوع قابل اجرا می باشد .

Knightware

305 Evans Estates Dr., Cray, NC 27513

www.knightware.biz

آداپتور آیفون بر تلسکوپ :

مرکز تحقیقاتی Arcturus ،یک Magnifi را معرفی کرده است که به شما این امکان را می دهد که با اتصال آیفون 4 و یا 4s خود بر روی چشمی بتوانید از پشت تلسکوپ و یا میکروسکوپتان عکسهای زیبایی بیاندازید .Magnifi  یک قطعه ی کوچکی است که به راحتی آیفون شما را در یک مکان نگه میدارد و این در حالی است که از یک آداپتور اضافی که محکم به دور چشمی بسته شده است استفاده می گردد که  به یک گیره قوی برای هر چه نزدیکتر کردن دوربین آیفون شما به چشمی متصل شده است .این دستگاه از یک پلاستیک پلی کربناتی فشرده ساخته شده ،و گوشی ها را با یک نگه دارنده صفحه در خود جای می دهد .Magnifi  با چشمی های با قطر 1 تا 1.5 اینچی که از قالبهای قدیمی سیلیکونی استفاده میشوند ، کار می کند .

Arcturus Labs

www.arcturuslabs.com

مترجم : مونا کریمی نژاد
مونا کریمی نژاد فارغ التحصیل رشته فیزیک حالت جامد، مسلط به زبانهای انگلیسی, اسپانیایی, ایتالیایی و استانبولی و مدرس زبانهای انگلیسی و ایتالیایی و از سال 1386 عضو انجمن نجوم آماتوری ایران می‌باشد.


اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون