***** انجمن نجوم آماتوری ایران نوروز ایرانی و فرا رسیدن بهار پر طراوت را به ایرانیان اندیشمند، در هر جای این کره کوچک خاکی هستند شادباش گفته؛ رویش جوانه های امید و شادی را در سرای پر مهرتان همراه با سلامتی و موفقیت برای همه پارسی زبانان دنیا آرزومند است. روابط عمومی *****    
پنج‌شنبه 9 فروردین 1403 | 18 رمضان 1445 | 28 مارس 2024
»
»
»
اطلاعیه مهم (ویژه دانش آموختگان)

اطلاعیه مهم (ویژه دانش آموختگان)
دوشنبه 21 مهر 1393 - 11:59 | شاخه : | نويسنده : واحد آموزش | 21146 بازدید | 2 دیدگاه
اطلاعیه مهم (ویژه دانش آموختگان)


توجه: به اطلاع آن دسته از دانش آموختگان محترم که تمایل به دریافت مدارک آموزشی دارند میرساند، این عزیزان فقط تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 15 دیماه فرصت دارند تا موارد مندرج در اطلاعیه ویژه دانش آموختگان این وبگاه را ارسال نمایند. بدیهی است بعد از تاریخ فوق، تا اطلاع ثانوی از پذیرش مستندات معذوریم.                             با سپاس و احد آموزش

این مهلت به علت اعلام برخی از علاقمندان، مبنی بر عدم مشاهده این خبر ؛ تا دو هفته تمدید شد و  متقاضیان صدور مدرک تا پایان نیمه اول دیماه جاری برای ارسال مستندات این اطلاعیه فرصت دارند.

با توجه به پرسشهای برخی از علاقمندانی که دوره های آموزشی اخترشناسی آماتوری را در این مرکز کشوری گذرانده اند، از آنجا که مدارک آموزشی داخلی دانش پژوهان سالیان اخیر صادر نگردیده است و از سوی دیگر با تغییر فرم مدارک آموزشی، مدارک قبلی صادر شده  نیز نیاز به تمدید اعتبار دارد؛ از آن دسته از دانش پژوهان محترمی که تمایل به دریافت مدرک پایان دوره از این مرکز را دارند، تقاضا می شود با انجام اقدامات ذیل زمینه صدور مدارک داخلی خود را فراهم نموده تا با آماده سازی آنها، این مدارک آموزشی در زمان بندی اعلام شده تحویل ایشان گردد:

1-    کسب نمره قابل پذیرش در آزمون تئوری پایان دوره(حداقل 60)

2-    اطمینان از حضور و گذراندن شب رصدی آموزشی و دریافت نمره عملی از استاد مربوطه

3-    ارسال عکس پرسنلی جدید از طریق ایمیل به آدرس info@iaas.ir با مشخصات ترجیحا رنگی و بدون کادر در ابعاد 4*3 ( خواهران با پوشش رسمی کشور) با کیفیت 100 DPI (حدود 157* 118پیکسل)  و حداکثر حجم 100 کیلو بایت (لطفا دقت نمایید عکس ارسالی با کیفیت و قابل تشخیص باشد)

4-    ارسال کد ملی و شماره تلفن همراه که دارای قابلیت دریافت پیامک از طریق سرویس های عمومی ارسال پیامک بوده، توسط دانش پژوه(در زمان ایمیل عکس پرسنلی)

لازم به ذکر است که این مرکز پس از دریافت اطلاعات فوق( حداکثر تا پایان  وقت کاری روز  دوشنبه 15 دیماه)، اقدام به صدور مدارک داخلی برای هر فرد نموده و از طریق ایمیل و یا پیامک زمان تحویل مدارک متعاقبا اعلام خواهد شد و کسانی که نسبت به ارسال  اطلاعات درخواستی اقدام ننمایند و یا بعد از پایان مهلت تعیین شده(15 دیماه93) مستندات را ارسال نمایند، به معنای انصراف از دریافت مدرک آموزشی دوره گذرانده شده می باشد.

بدیهی است به مدارک ناقص از جمله عدم ارسال عکس پرسنلی اسکن شده،  مخدوش بودن کد ملی و یا شماره تلفن همراه و یا کسانی که حداقل نمره قبولی تئوری را کسب نکرده و  یا در شب رصدی آموزشی مربوط به دوره شرکت نداشته و نمره عملی دریافت ننموده اند؛ مدرک آموزشی صادر نشده و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

واحد آموزش

انجمن نجوم آماتوری ایران



اشتراک گذاری در:

دیدگاه‌ها

نگار
(مهمان)
شنبه 7 آذر 1394 - 15:43

سلام . ما کی میتونیم عضو بشیم؟
شرایط عضویت چطوریه؟
روابط عمومی
(مهمان)
شنبه 7 آذر 1394 - 19:09

متاسفانه، به سبب برخی مشكلات، پذيرش عضو جديد در حال حاضر امكان پذير نيست. بديهی است شما وساير علاقمندان می توانيد از همايشهای علمی، برنامه های رصدی و ساير خدمات اين مركز كشوری، بهره مند گرديد. با ما در تماس باشيد. 02166922627

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون