***** انجمن نجوم آماتوری ایران نوروز ایرانی و فرا رسیدن بهار پر طراوت را به ایرانیان اندیشمند، در هر جای این کره کوچک خاکی هستند شادباش گفته؛ رویش جوانه های امید و شادی را در سرای پر مهرتان همراه با سلامتی و موفقیت برای همه پارسی زبانان دنیا آرزومند است. روابط عمومی *****    
جمعه 10 فروردین 1403 | 19 رمضان 1445 | 29 مارس 2024
»
»
»
نمایشگاه رازهای شب ایران

نمایشگاه رازهای شب ایران
يكشنبه 31 فروردین 1393 - 08:49 | شاخه : | نويسنده : مرتضی مرادلی | 7064 بازدید | 0 دیدگاه
نمایشگاه رازهای شب ایران
نمایشگاه رازهای شب ایران

با موضوع عکاسی نجومی از آثار تاریخی ایران

با تلاش آقای مرتضی مرادلی نمایشگاه عکاسی نجومی در کاخ گلستان، آخرین اثر ثبت شده ملی ایران در یونسکو  با  نام «رازهای شب ایران»  از یکم الی ششم اردیبهشت از ساعت 10 صبح الی 17:30 بعدازظهر همه روزه دایر خواهد بود.

در این  نمایشگاه  20  تابلوی عکس در ابعاد 70*100  که  از تلفیق اجرام  آسمانی و صورت‌های فلکی با آثار تاریخی ایران و آن بخش از زیبای‌های زمینی که در شب پنهان مانده است، ترکیبی بوجود آمده است  که بتوانیم آنچه در آسمان‌ها با چشم نادیدنی است را به تصویر درآوریم که از سرتاسر ایران از شمال تا جنوب ایران می‌باشد.

از کلیه علاقمندان به نجوم و عکاسی دعوت به عمل می آوریم تا در نمایشگاه و مراسم افتتاحیه یکم اردیبهشت از ساعت  14الی 18بعداظهر شرکت به عمل آورند.

سایت نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌ها:  www.nightsmagic.net

با تشکرفراوان

مرتضی مرادلی

93.1.29

بیوگرافی مرتضی مرادلی

متولد 1357 در تهران که تحصیلات خود را در رشته معماری به پایان رسانده است و آموزش عکاسی را در دانشکده هنرهای زیبای  فراگرفته است.

علاقه او به نجوم از سال 1387 شروع شد که با آموزش در شاخهای مختلف نجومی و رصد آسمان  به سمت عکاسی نجومی گرایش پیدا کرد که از سال 1389 شروع به عکاسی  نجومی  نمود و آغازی برای سفرهای  نجومی آن و یافتن  مکانهای  بکر و طبیعتهای منحصر بفرد از شمال ایران تا جزایر قشم و کیش در جنوب ایران بود . که نمایشگاه جادوی شب حاصل  بخشی از سفرهای نجومی و عکاسی ایشان از شمال  تا جنوب  ایران  می باشد.



اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون