*** مقاله جدید "قلهُ اندیشیدنِ عِلم" از سری مطالب "مفاهیم پایه به زبان ساده" به قلم جناب آقای دکتر حسن بلوری از اساتید دانشگاههای برلین آلمان، که طی سالیان اخیر این وبگاه بصورت اختصاصی تقدیم علاقمندان به مطالعه نموده است را در همین وبگاه میتوانید دنبال نمایید. گروه آموزش انجمن نجوم آماتوری ایران ***    
جمعه 7 اردیبهشت 1403 | 16 شوال 1445 | 26 آوریل 2024
»
»
»
تصاویر برگزیده مسابقات ملی عکاسی فیزیکی

تصاویر برگزیده مسابقات ملی عکاسی فیزیکی
دوشنبه 11 آذر 1392 - 09:26 | شاخه : | منبع : ایسنا | 14768 بازدید | 0 دیدگاه
تصاویر برگزیده مسابقات ملی عکاسی فیزیکی
گالری تصاویر برگزیده مسابقات ملی عکاسی فیزیکی برپا می‌شود

تصاویر برگزیده چهارمین دوره مسابقات ملی عکاسی فیزیکی طی روزهای 11 و 12 آذرماه در آمفی تاتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به نمایش گذاشته می شود.

مونا اسدی، دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقه ملی عکاسی فیزیکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اعلام معرفی برگزیدگان این دوره از مسابقات اختتامیه این مسابقه معرفی افراد برگزیده در این مسابقه 19 آذرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود در این خصوص گفت: به این مسابقه 200 اثر تصویری رسیده است که پس از انجام داوری 18 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

وی بیان داشت: در مراسم اختتامیه مسابقه ملی عکاسی فیزیکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در روز سه شنبه 19 اذرماه برگزار می شود از برگزیدگان و داوران مسابقه تقدیر خواهد شد.

دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقه ملی عکاسی فیزیکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: این مسابقه به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی انرژی و فیزیک دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود که دانشجویان گرایش های مختلف رشته فیزیک در این مسابقه شرکت کردند.

اسدی با بیان اینکه هدف از برگزاری مسابقه ملی عکاسی فیزیکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ترویج علم فیزیک در سطح دانشجویی و دانش آموزی است، افزود: این مسابقه در دو بخش اصلی و عکاسی با موبایل برگزار شد که اثار ارسال شده در سه حوزه عکس از یک پدیده فیزیکی در طبیعت، عکس های با چینش آزمایشگاهی و عکس های چندتایی مورد بررسی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در این مسابقه 18 عکس برگزیده شدند که این عکس ها در روزهای 11 و 12 آذرماه در گالری آمفی تاتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به نمایش گذاشته می شود.



اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون