***** انجمن نجوم آماتوری ایران نوروز ایرانی و فرا رسیدن بهار پر طراوت را به ایرانیان اندیشمند، در هر جای این کره کوچک خاکی هستند شادباش گفته؛ رویش جوانه های امید و شادی را در سرای پر مهرتان همراه با سلامتی و موفقیت برای همه پارسی زبانان دنیا آرزومند است. روابط عمومی *****    
جمعه 31 فروردین 1403 | 9 شوال 1445 | 19 آوریل 2024
»
»
»
مارمولک مریخ شناسایی شد

مارمولک مریخ شناسایی شد
شنبه 25 آبان 1392 - 11:00 | شاخه : | منبع : ایسنا | 12782 بازدید | 0 دیدگاه
مارمولک مریخ شناسایی شد
مارمولک مریخ شناسایی شد

سازمان فضایی آمریکا ( ناسا ) اعلام کرد: سفینه فضایی روسی سایوز دوشنبه به همراه سه خدمه ایستگاه بین المللی فضایی و مشعل المپیک به زمین بازگشت.

سفینه TMA-09M سایوز به همراه سه فضانورد روسی، آمریکایی و ایتالیایی ساعت 8:49 دقیقه روز دوشنبه 20 آبان 1392 به وقت محلی در جنوب شرقی قزاقستان به زمین نشست.

این سه فضانورد در طول ماموریت 166 روزه خود در ایستگاه بین المللی فضایی 3/70 میلیون مایل سفر کردند و بیش از 2600 بار به دور زمین چرخیدند.

ناسا اعلام کرد: یک گروه بازیابی روسی و کارکنان ناسا برای کمک به خدمه بازگشته به زمین بلافاصله پس از فرود سایوز با بالگرد به محل فرود وارد شدند.

مشعل المپیک که از ایستگاه بین المللی فضایی به زمین بازگشته است در مراسم گشایش بازی های المپیک زمستان 2013 که در روز هفتم فوریه (18 بهمن ) آغاز می شود، روشن خواهد شد.



اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون