***** انجمن نجوم آماتوری ایران نوروز ایرانی و فرا رسیدن بهار پر طراوت را به ایرانیان اندیشمند، در هر جای این کره کوچک خاکی هستند شادباش گفته؛ رویش جوانه های امید و شادی را در سرای پر مهرتان همراه با سلامتی و موفقیت برای همه پارسی زبانان دنیا آرزومند است. روابط عمومی *****    
جمعه 10 فروردین 1403 | 19 رمضان 1445 | 29 مارس 2024
»
»
»
کنفرانس آلودگی نوری و مدیریت مصرف برق

کنفرانس آلودگی نوری و مدیریت مصرف برق
چهارشنبه 3 مهر 1392 - 09:52 | شاخه : | منبع : ایسنا | 5594 بازدید | 0 دیدگاه

مهلت ارسال مقاله به نخستین کنفرانس «آلودگی نوری و مدیریت مصرف برق» که نهم آبان ماه امسال در یزد برگزار خواهد شد تا 25 مهرماه تمدید شد.

محمد میرشمس دبیر این کنفرانس و رئیس گروه مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با برشمردن اهمیت شناخت آثار سوء آلودگی نوری به مردم، در این خصوص گفت: با توجه به درخواست برخی از کارشناسان، مهلت ارسال مقاله در سه محور اصلی نجوم، محیط‌زیست و معماری تا تاریخ 25 مهر ماه تمدید شد.

وی یادآور شد: تاثیر آلودگی نوری بر آسمان تاریک شهرها و رصد ستارگان در بخش نجوم، بررسی تاثیر آلودگی نوری بر سلامت جسمی وروانی در حوزه محیط زیست و طراحی شهری وتاثیر آلودگی نوری بر زیباسازی شهرها در حوزه معماری شهری از مطالبی است که شرکت کنندگان می‌توانند مقالات خود را در این موارد ارسال کنند.

میرشمس خاطرنشان کرد: نتایج بررسی مقالات ارسال در تاریخ اول آبان ماه به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند برای اطلاع بیشتر در مورد این کنفرانس به آدرس اینترنتی www.yed.co.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 6117314-0351 تماس بگیرند.



اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون