***** انجمن نجوم آماتوری ایران نوروز ایرانی و فرا رسیدن بهار پر طراوت را به ایرانیان اندیشمند، در هر جای این کره کوچک خاکی هستند شادباش گفته؛ رویش جوانه های امید و شادی را در سرای پر مهرتان همراه با سلامتی و موفقیت برای همه پارسی زبانان دنیا آرزومند است. روابط عمومی *****    
جمعه 31 فروردین 1403 | 9 شوال 1445 | 19 آوریل 2024
»
»
»
لیست دوربین های دوچشمی انجمن

لیست دوربین های دوچشمی انجمن
دوشنبه 16 دی 1387 - 19:21 | شاخه : | 19601 بازدید | 10 دیدگاه
لیست دوربین های دوچشمی انجمن
  

دراین بخش شما می توانید با دوربینهای دوچشمی سلسترون امریکا و...  از انواع دو چشمی هستند درواحد تجهیزات انجمن نجوم آماتوری ایران بیشتر آشنا شویدو این مرکزمی تواند  بنا بدرخواست شما مدل مورد نظر را در کوتاهترین زمان ممکن تحویل دهد. دوربینهای دوچشمی انجمن ضد ضربه، ضد آب و بعضاً با گازمخصوص پر شده است تا برای رصدهای حرفه ای بیش ازنمونه های دیگر قابل استفاده باشد
تلاش نموده ایم  نه به عنوان یک فروشگاه ابزارهای نجومی بلکه به عنوان یک مرکز تخصصیهمواره تجهیزات استاندارد را به همراه مشاوره رایگان و  با کیفیت و قیمتهای مناسب در اختیار علاقمندان قرار دهیم.
یادتان باشد که خرید ابزار به تنهایی کافی نیست وضمن نیاز به خدمات و پشتیبانی مناسب، لازم استآموزش وهمینطوربرگزاری برنامه های رصدی برای استفاده صحیح از ابزاررا تنهادر مرکزرسمی  وقانونمند کشوری همچون انجمن نجوم آماتوری ایرانعلاقمندان عضو و غیر عضودریافت نمایند.
 
گذشته از آنکه این مرکز پیشتاز ارایه ابزارهای نجومی و لوازم جانبی آنها در کشوربوده است، بیش از چهار رصدخانه و مرکز اخترشناسی گسترده دانشگاهی وغیره  راه اندازی نموده و تجهیز مراکز دانشگاهی همچون دانشگاه آزاد تربت حیدریه، میبد و...  را در کشور به انجام رسانده است  این مجموعه کشوری برای اجرای طرحهای راه اندازی مراکز اختر شناسی از تجربیات و دانش فنی بالایی برخوردار می باشد. تخفیف ویژه عضویتاز دیگر مزایای همراهی با این مجموعه پرتلاش کشوری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمتها و مشاوره خرید با ما تماس بگیرید.
 
با احترامواحد تجهیزات انجمن 
 

ردیف
نام محصول
امکانات
توضیحات
1
دوربین دو چشمی 70*15
به همراه رابط نصب برروی سه  پایه
با پوشش سبز بر روی عدسی شیئی و پشتیبانی پس از فروش مناسب
2
دوربین دو چشمی 80*2نوع 1
"
"
3
دوربین دو چشمی 80*2نوع2 

"
"
 وچندین مدل ضد آب، ضد ضربه پر شده با گاز و کیف مناسب حمل ونقل
4
دوربین دو چشمی 90*20

"
"    "
5
دوربین دو چشمی 100*25


"
"
6
دوربین دو چشمی 110*22
"
"
7
دوربین های دو چشمی غول پیکر
 
با سه پایه
8
سه پایه قدرتمند
  در 3 مدل مختلف با قیمت مناسب
       
 
* لازم به ذکر است اعضاء متناسب با نوع عضویت و مراکز همکاردر تهران وسایر شهرستانها در خرید تجهیزات با مبلغ کمتر از5میلیون ریال از5% تخفیف و در خرید های بالاتر از 5میلیون ریال حسب مورد سفارش از تخفیف ویژه برخوردار می گردند.
** بدیهی است ارسال، نصب و آموزش رایگان از خدمات انجمن در ارائه تجهیزات می باشد.
*** قابل ذکر آنکه تهیه و ارائه کلیه دوربین های دو چشمی با توانهای مختلف بامارکهای معتبر دنیا که در جدول فوق ذکر نگردیده از طریق انجمن در کوتاه ترین زمان ممکن با ثبت سفارش امکان پذیر است.
برای خرید کافی است پس از انتخاب محصول و دریافت مشاوره لازم(بصورت رایگان) از انجمن، هزینه را به  حساب سیبا  نزد بانک ملی ایران به شماره 0105510714002 به نام انجمن نجوم آماتوری ایران واریز(قابل واریز در کلیه شعب بانک ملی) و پس از اعلام واریزبصورت تلفنی به شماره 66922627-021، در تهران پس از 24 ساعت و در سایر شهرستانها پس از 48 ساعت محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید. 
 

 
 

 
 

 
 
انواع دو چشمی با قابلیت تعویض چشمی و امکان عکسبرداری نجومی

 



اشتراک گذاری در:

دیدگاه‌ها

رضا
(مهمان)
چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 21:35

کجا میشه این محصولات رو خرید؟
واحد تجهیزات
(مهمان)
پنجشنبه 12 شهریور 1394 - 08:34

دوست عزیز
ورود انجمن به ارایه تجهیزات نجومی صرفا برای راهنمایی صحیح علاقمندان جهت تهیه بهترین تجهیز با مناسبترین قیمت است؛ شما می توانید بصورت تلفنی از دفتر انجمن مشاوره رایگان بخواهید تا با هر بودجه ابزاری استاندارد و کامل را تهیه نمایید. سپس ابزار انتخابی را اعلام تا هزینه آن جهت واریز به شما ابلاغ گردد و پس از واریز، تجهیز شما در تهران با پیک و در شهرهای بزرگ کشور با تیپاکس و در شهرهای کوچک با سیستم باربری محلی؛ درب منزل تحویل گردد. واحد تجهیزات
محمدباقر یونسی
(مهمان)
يكشنبه 12 مهر 1394 - 14:16

با سلام و احترام
می خواستم بدونم بالاترین بزرگنمایی دوربین های دو چشمی چه میزان است و آیا انجمن این دوربین را با برند خوب جهت فروش دارد یا خیر ؟
اگر دارد قیمت و کاتلوگ جهت خرید اعلام شود.
واحد تجهيزات
(مهمان)
يكشنبه 12 مهر 1394 - 19:59

با سلام
ضمن تشكر از اين ارتباط، دوربين 150*40 بزرگترين دوربين دو چشمی است؛ هر چند بين منجمان آماتور دوربين 100*25 بيشتر كاربرد دارد. اين دو چشمی در دو مدل اسكای مستر و دوربين های دو چشمی غول پيكر عرضه شده است.
تلاش داريم در آينده؛ بخشی مجزا برای ارايه كليه ابزارهای نجومی راه اندازی تاعلاقمندان بتوانند با كيفيت بهتر و قيمت مناسب، نسبت به تهيه ابزارهای رصدی مورد نظر خود اقدام نمايند. واحد تجهيزات
Nelson
(مهمان)
يكشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 16:48

سلام من تصمیم به خرید یه دوربین دوچشمی گرفتم ولی کاملا سردرگم هستم شما که در این زمینه اطلاعات کاملی دارید میتونید به من کمکی بکنید؟؟
واحد تجهیزات انجمن نجوم آماتوری ایران
(مهمان)
يكشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 17:24

با سلام، دوربین دو چشمی نجومی حداقل دارای مشخصه 70×15 و بالاتر می بایست باشد و پس از تهیه دوچشمی؛ خرید سه پایه مناسب آن دوربین جهت جلوگیری از لرزش و خستگی دست ضروری است. شما می توانید با 02166922627 تماس و برای خرید اقدام نمایید. واحد تجهیزات انجمن
حسین ابوطالبی
(مهمان)
يكشنبه 7 آذر 1395 - 08:38

ضمن عرض سلام ،در مورد خرید دوربین دوچشمی نجومی خوب راهنمایی می خواستم .از آنجا که خرید چند باره ممکن نمی باشد لذادوربین معرفی شده مارک معتبر واز نظر کارایی در سطح ممتاز باشد.
واحد تجهیزات
(مهمان)
جمعه 12 آذر 1395 - 20:24

دوست گرامی

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر جهت تهیه ابزارهای استاندارد و با کیفیت نجومی، صرفا دو روش به شما پیشنهاد می گردد:
1- تماس با واحد تجهیزات انجمن02166922627
2- مکاتبه و طرح درخواست از طریق ایمیل

با احترام
میلاد محمدی
(مهمان)
چهارشنبه 15 دی 1395 - 15:34

با عرض سلام

لطفا در مورد قدرت دید و کارایی دو چشمی 80*20 و به خصوص دوچشمی

100*25 برای خرید توضیح دهید.

باتشکر
واحد تجهیزات
(مهمان)
چهارشنبه 15 دی 1395 - 18:15

دوست عزیز سلام
اساسا دوربینهای دو چشمی با توجه به استفاده از دو چشم برای مشاهده از درون آنها، و با وجود دارا بودن کیفیت مناسب لنز، از طرفداران زیادی برای رصد اجرام آسمانی برخوردار هستند. بطور مثال در دو چشمی 80*20 ؛ عدد اول میزان بزرگنمایی و عدد دوم قطر لنز جلو دوچشمی بر حسب میلیمتر را نشان میدهد. با توجه به دوربودن اجرام آسمانی بزرگنمایی چندان مهم نیست اما هر چه قطر لنز جلو دو چشمی بزرگتر باشد بهتر است؛ که در مورد موضوع سئوال جنابعالی، دوچشمی 100*25 کیفیت رصدی بهتری نسبت به 80*20 دارد. لازم به یادآوری است که دوچشمی های 70*15 و بالاتر، دارای کاربری رصد آسمان هستند. انتخاب برندهای شناخته شده جهانی(و نه هر عنوان به ظاهر به عنوان برند معرفی شده) در کیفیت دوچشمی انتخابی موثر است. یادتان باشد که استفاده از 3 پایه متناسب با وزن دوچشمی و دارای امکاناتی همچون تراز و... بسیار حائز اهمیت و ضروری می باشد.
رصد دهانه های سطح ماه، حلقه های سیاره کیوان(با توجه به قطر لنز دو چشمی) و قمرهای برجیس، مشاهده برخی سحابیها و کهکشانها، از جمله قابلیتهای دوربینهای دو چشمی است. البته بجز روش آفوکال(چسباندن لنز دوربین عکاسی به چشمی دوربین دوچشمی برای عکاسی از اجرام، امکان عکسبرداری با روش بستن دوربین عکاسی بر روی دوچشمی وجود ندارد.
واحد تجهیزات این مرکز کشوری، بدور از نگاه تجاری، از گذشته های دور تا کنون نسبت به راهنمایی صمیمانه علاقمندان بصورت رایگان و همچنین ارایه تجهیزات رصدی متنوع و استاندارد همراه با ارایه خدمات به علاقمندان بوده و می باشد. با ما در صورت تمایل تماس بگیرید. 02166922627

موفق باشید

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون