***** انجمن نجوم آماتوری ایران نوروز ایرانی و فرا رسیدن بهار پر طراوت را به ایرانیان اندیشمند، در هر جای این کره کوچک خاکی هستند شادباش گفته؛ رویش جوانه های امید و شادی را در سرای پر مهرتان همراه با سلامتی و موفقیت برای همه پارسی زبانان دنیا آرزومند است. روابط عمومی *****    
پنج‌شنبه 9 فروردین 1403 | 18 رمضان 1445 | 28 مارس 2024
»
»
»
مسابقات طراحی و ساخت سامانه های هوافضایی

مسابقات طراحی و ساخت سامانه های هوافضایی
يكشنبه 30 تیر 1392 - 11:40 | شاخه : | 9248 بازدید | 0 دیدگاه
مسابقات طراحی و ساخت سامانه های هوافضایی
مسابقات دانش آموزی طراحی و ساخت سامانه های هوافضایی

قطب علمی سامانه های هوافضایی دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد در راستای آشنایی دانش‌آموزان با فرآیندهای طراحی و ساخت سامانه های هوافضایی، چهارمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه های هوافضایی را برگزار کند.

این دوره از مسابقات در بخش دانش آموزی شامل گرایش های طراحی و ساخت«مکانیزم بازیاب محموله‌‎‌ فضایی» و «راکت با محموله‌ قابل بازیابی»، «هواناو(هاورکرافت)» و «هواسر (گلایدر)» در دو سطح ابتدایی و حرفه‌یی(دبیرستان) خواهد بود.

زمان برگزاری مسابقات اوایل آبان‌ماه سال جاری بوده و زمان آغاز ثبت نام از ‌تاریخ اول مرداد ماه سال جاری و از طریق وب سایت مسابقات به نشانی www.asdc.ir خواهد بود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر قطب علمی سامانه های هوافضایی واقع در دانشگاه صنعتی شریف، ساختمان دبیرخانه مرکزی مراجعه کنند و یا از طریق ارسال رایانامه به نشانی design@ceas.irوceas@ae.sharif.edu اقدام کنند.



اشتراک گذاری در:

بیان دیدگاه

- لطفاً نام و دیدگاه‌ خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- سایت انجمن نجوم آماتوری ایران مجاز به ویرایش ادبی دیدگاه‌ها است.
- دیدگاه‌هایی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی و موارد مغایر با قوانین کشور باشند منتشر نخواهند شد.
- دیدگاه‌ها پس از تأیید منتشر می‌شوند.
نام:(اجباری)
رایانامه:(اجباری)
دیدگاه:

کد امنیتی:
(از چپ به راست)
https://www.instagram.com/iranastronomy/
هم اکنون